Странице

петак, 12. јул 2013.

Ascocentrum i Dendrobium nobile hibrid

     Ascocentrum Mona Church cveta drugi put ove godine, sada najveca biljka. Jedna od manjih je cvetala marta. Meni se pokazala kao veoma laka biljka za gajenje, isto kao i Vanda. Jedino sto treba dosta sunca, i skoro svakodnevno zalivanje.

Ascocentrum Mona Church - 10.7.2013.

Ascocentrum Mona Church- 10.7.2013.

Ascocentrum Mona Church - 10.7.2013.

     Dendrobium nobile hibrid sam dobio razmenom preko sajta Svet Biljaka, u jesen 2011. godine. Proslo leto je proveo napolje, porasla je jedna pseudobulba, dosta veca od onih koje je imao. Medjutim, nije cvetao zimus, a listovi su ostali na pseudobulbi. 
     Ove godine sam ga izneo maja, i izgleda da su hladne noci uzrokovale formiranje pupoljaka. Prvo sam mislio da su keikii, ali ispostavilo se da su pupoljci. Ima 9 pupoljaka. Nikada uzivo nisam video cvetove nobile-a, ovo ce mi biti prvi put!

Dendrobium nobile hybrid - 10.7.2013.

Dendrobium nobile hybrid - 10.7.2013

Dendrobium nobile hybrid - 10.7.2013

Dendrobium nobile hybrid - 10.7.2013

1 коментар: