Странице

субота, 27. јул 2013.

Dendrobium nobile hibrid, cvetanje 2013

     Cvetovi Dendrobium nobile hibrida su poceli da se otvaraju pre 3 dana, svi u isto vreme, a tek danas su se nekoliko potpuno otvorili. Ima veoma blag miris, bas prijatan. Mene podseca na miris kakav ima Clerodendrum philippinum ali dosta, dosta slabiji.



     Posto nemam idealne uslove za Dendrobium nobile zimi, kada im treba niza temperatura, redje zalivanje i jako sunce, drugi nacin da procvetaju je da se iznese napolje u prolece kad temperature ne padaju ispod 8-9oC. Tada nize temperature pospese cvetanje, ali bude manje cvetova nego kada bi imao normalne zimske uslove.



     Mada, veoma sam zadovoljan projem cvetova. Ima 9 cvetova, i bas su krupni. Pseudobulba jos nema punu velicinu, ali je dosta veca od starijih pseudobulbi. Biljku sam dobio razmenom preko sajta Svet Biljaka.



     Ovo mi je prvi put da sam video cvetove Dendrobium nobile uzivo, nikad nisam nailazio na njih u prodaju.



     Evo i slike ovogodisnjeg idanka, koji odlicno napreduje.


     I jedna zajednicka slika orhideja koje su napolju.


Нема коментара:

Постави коментар